(γράφει η M.D.)
Μια αστρολογική “συγκυρία” που θα απασχολήσει μέσα στον Οκτώβριο 2022 (11-14/10/2022), αλλά και μέσα στο Νοέμβριο 2022 (19-20-21/11/2022), καθώς επίσης και το Μάρτιο 2023 (13-17/3/2023) είναι το τετράγωνο του Άρη με τον Ποσειδώνα στη διέλευση.
Ο Άρης από τους Διδύμους. Με μια νευρικότητα που αγγίζει την υπερκινητικότητα, αλλά και την οξυθυμία. Ενίοτε φλύαρος, πάντως ιδιαιτέρως ομιλητικός, αλλά και προσδίδων ευστροφία και κριτική ικανότητα, έτοιμος να διαπληκτισθεί αν χρειαστεί. Ένας Άρης που εντείνει τη νοητική δεινότητα, αλλά χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια για να εστιάσει, να επικεντρωθεί σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο ενασχόλησης, να το φθάσει στην ολοκλήρωση και να μην παραμείνει στον πειραματισμό ή στην επιπόλαιη, επιφανειακή θέαση του θέματος.
Ο Ποσειδώνας στους Ιχθύς, στην παραδοσιακά δυνατή του θέση. Ένας Ποσειδώνας ο οποίος έχει μεγάλες πιθανότητες να προσδώσει έμπνευση και πνευματικότητα, να δείξει την ευαισθησία και το ρομαντισμό ή την ενσυναίσθηση σε όλο το μεγαλείο. Ένας πλανήτης που στη συγκεκριμένη τοποθέτηση υποστηρίζει τις τέχνες και την ερευνητική δραστηριότητα με επίκεντρο τον άνθρωπο και την ουσία της αγάπης. Θεραπευτής και ιδεαλιστής στη λαμπερή του εκδοχή. Υπό ιδιαίτερες συνθήκες επικίνδυνος, αν ένας άνθρωπος κλειστεί σε ένα δικό του κόσμο απόσυρσης, φυγής, ακόμα και υπό μία έννοια σε έναν κόσμο “ηθελημένης αθλιότητας”.
Τι γίνεται όμως στη “μίξη” των δυο αυτών πλανητών
(του Άρη και του Ποσειδώνα) σε όψη τετραγώνου;
Στην πιο απλή ερμηνεία θα μπορούσαμε να συζητήσουμε για άγχος, αλλά και υπέρμετρη νευρικότητα. Επίσης, θα μπορούσαμε να σκεφτούμε ότι θα υπάρξουν άνθρωποι που ίσως νιώσουν ότι κινδυνεύουν να χάσουν τον προσανατολισμό τους κάπου ανάμεσα σε πολλαπλά αντικείμενα ενασχόλησης / δραστηριότητας σε μια αδυναμία να εστιάσουν στο ένα και σημαντικό. Βεβαίως, μέσα σε έναν ευγενή αγώνα για το “καλό” /”αγαθό”, θα μπορούσε κανείς να αποδώσει τα μέγιστα, ιδιαιτέρως σε δραστηριότητες που εμπεριέχουν το λόγο (πχ διδασκαλία) ή την τέχνη (του λόγου). Η επιλογή μιας στάσης πνευματικής, με γνώμονα την εγκράτεια και τη διανόηση ίσως μπορεί να φέρει κάτι θετικό.
Αυτό που έχει νόημα εδώ είναι να γίνει ιδιαίτερη μνεία στο κίνητρο της δράσης, ούτως ώστε να έχουμε μια θετική εκδοχή του Ποσειδώνα και όχι μια φαντασία (στη σκέψη / στις υποσχέσεις /στις επιλογές) η οποία καταλήγει αυταπάτη ή απάτη στην πράξη. Επίσης, για ορισμένους /ες δεν αποκλείεται να υπάρξουν και φαινόμενα κακοπροαίρετης κριτικής ή λεκτικών “προσβολών” που εμπεριέχουν ψευδείς ισχυρισμούς. Άλλοι/ες, πάλι, θα μπορούσαν να χάσουν έδαφος υποκύπτοντας σε φοβίες ή σε ένα καχύποπτο σκεπτικό τα οποία θα μπορούσαν να τους εξωθήσουν σε κάποιου είδους φυγή από τη “μάχη” για κάτι καλύτερο.
Για τις δύσκολες “συναντήσεις” του Άρη με τον Ποσειδώνα ο μεγάλος R. Ebertin αναφέρεται σε ζημιογόνο δράση ή αυτοκαταστροφική παραίτηση / δράση. Επίσης, ο Ebertin τονίζει ότι κάποιος θα μπορούσε να βιώνει αισθήματα μειονεξίας ή έντονη κακοδιαθεσία.
Αν συνδυάσουμε το ζώδιο των Διδύμων από όπου θα “έρχεται” η ενέργεια του Άρη, θα μπορούσαμε να συζητούμε για θέματα που έχουν να κάνουν με το λόγο (λεκτικές αντιπαραθέσεις, ψεύδη, συκοφαντία), τη σκέψη / νόηση (νευρικότητα, φοβίες, υπερένταση), μπερδέματα στις επικοινωνίες, στις συνεννοήσεις, αλλά και στο εμπόριο (απάτες στις εμπορικές συναλλαγές). Φαινόμενα όπως υποκλοπές (στις επικοινωνίες), αλλά και ανυπόστατοι ισχυρισμοί δεν αποκλείεται να βρίσκονται σε έξαρση. Σίγουρα, πάντως, έχει νόημα να τίθεται υπό έλεγχο η τάση για ανεξέλεγκτη ροή πληροφοριών και λόγια τα οποία μπορούν να μπερδέψουν αντί να διευκολύνουν τις διαδικασίες.
Αν δεν συνδυάσουμε απαραίτητα το ζώδιο, τότε μπορούμε να σκεφτούμε παράλληλα ότι μπορούν να υπάρξουν θέματα με επιδημίες, αλλεργίες, φάρμακα, αλλά και με το υγρό στοιχείο (πχ πλημμύρες).